Το «Καρέ του Γέλιου» από τον Κρούστα στο Καρναβάλι της Λίμνης Αγίου Νικολάου

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, ο Κρούστας έδωσε δυναμικό «παρών» στο Καρναβάλι της Λίμνης Αγίου Νικολάου, μεταφέροντας κέφι, χρώμα και… άφθονο γέλιο με την ομάδα μας: «Το Καρέ του Γέλιου»!

Μικροί και μεγάλοι από το χωριό συμμετείχαν με ενθουσιασμό, κέφι και δημιουργικότητα, μετατρέποντας τη συμμετοχή μας σε μια αληθινή γιορτή. Οι στολές, οι χοροί, η μουσική και οι αυθόρμητες στιγμές χαράς που μοιραστήκαμε με τον κόσμο, έδειξαν πως το καρναβάλι δεν είναι απλώς μια παρέλαση, αλλά μια ευκαιρία να εκφραστούμε, να γελάσουμε και να είμαστε όλοι μαζί, μια μεγάλη παρέα.

Η συμμετοχή του χωριού μας ήταν συγκινητική, με τους κατοίκους να στηρίζουν την προσπάθεια με χαμόγελα και διάθεση για γλέντι. Οι εικόνες που αφήσαμε πίσω μας ήταν γεμάτες ζωντάνια και αισιοδοξία , πολύτιμες στιγμές που θα μας συνοδεύουν μέχρι το επόμενο καρναβάλι!

Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους όσοι συμμετείχαν και συνέβαλαν με τον τρόπο τους, και ένα ακόμα μεγαλύτερο ευχαριστώ για τη συλλογική προσπάθεια και το αστείρευτο κέφι που έκανε και φέτος τη διαφορά.

Ραντεβού του χρόνου… με ακόμη περισσότερο γέλιο!